Allahummaj Alni

Dan aku bersaksi bahwa Muhammad adalah hamba dan utusan-Nya. Subhanaka allahumma wa bihamdika astagfiruka wa atuubu ilaika.


Allahuma Aj Al Fi Qalbi Noora Aameen Islamic Quotes Arabic Quotes Noble Quran

Aku bersaksi tidak ada Tuhan melainkan Allah Yang Maha Esa.

. Allahummajalni minat tawwaabiina wajalni minal mutatohhirina wajalni min ibaadikas sholihiina. Allahummajalnii minat-tawwabina wajalni minal-mutatohhirin. Aku bersaksi tiada tuhan selain Allah semata yang tiada sekutu bagi-Nya.

Ya Allah dengarkanlah kepadaku seruan syurga bersama-sama orang yang baik. Ya Allah jadikan aku daripada kalangan orang yang mendengar peringatan lalu mengikutinya. Sejak dini anak-anak perlu diajarkan doa sehari-hari sebelum melakukan sesuatu.

Jadikanlah aku termasuk orang-orang yang bertaubat dan termasuk orang-orang yang mensucikan diri Jami At-Tirmizi 3. Allahummaj-alni minallazina YastamiuNal Qaula FayattabiuNa Ahsanahu Allahumma Asmini Munaadiyal-jannata Fil Jannati Maal Abrar. Tidak ada sekutu untukNya.

Doa menjadi salah satu sumber kekuatan umat Islam. Doa untuk pengampunan dan pertobatan. Aku bersaksi juga bahawa Nabi Muhammad itu hamba dan utusanNya.

Allahummaj-alni Minat Tauwabin Waj-alni Minal Mutatahhirin.


Pin By Zeba Farooque On Dua Islamic Quotes Quotes The Cure


Pin By Kembara Hati On Ramadan Ramadan Bullet Journal Journal


Pin On Dinding


Dua After Wudu Ablution Recitation By 4 Years Old Umaiza Afroz Youtube Dua 4 Year Olds 4 Years

No comments for "Allahummaj Alni"